-
ГАРАНТІЯ: Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. (ч. 1 ст. 9 Закону)
– У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених у разі потреби висновком експертизи, споживач, у порядку та в строки, встановлені законодавством та на підставі обов’язкових для сторін правил або договору, має право на свій вибір вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар. (ч. 1 ст. 8 Закону)
– Щодо непродовольчих товарів, які перебували у використанні, вимоги споживача, зазначені у ч. 1 ст. 8 Закону, задовольняються за згодою продавця. (ч. 2 ст. 8 Закону)
– Відповідно до Закону, компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. (ч. 1 ст. 9 Закону)
-Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару у продаж повідомити про це споживача, який потребує обміну товару. (ч. 2 ст. 9 Закону)